בחודש נובמבר זמני אספקה עד 5 ימי עסקים !

שאלות ותשובות

כיצד לקנות באתר קרטרס?
באתר קרטרס ישראל, קניית בגדי תינוקות ובגדי ילדים אונליין היא מהירה ובטוחה. ביצוע ההזמנה דורש מספר צעדים פשוטים: הוסיפו לסל את הפריט או הפריטים בהם אתם מעוניינים, לאחר שבחרתם את הצבע או הדוגמא המוצעים לפריט, ובחרו את המידה המתאימה לכם. זקוקים לעזרה בבחירת המידה הנכונה? לחצו כאן לקבלת טבלת המרת מידות לבגדי תינוקות, בגדי ילדים, ונעלי ילדים. אם סיימתם לבחור את הפריטים האהובים עליכם, לחצו על סל הקניות בכדי להגיע אל התשלום בקופה. מלאו את כל הפרטים הנדרשים בטופס, ובסיום התהליך יישלח אליכם אימייל ובו מספר ההזמנה, ופירוט הפריטים שהזמנתם. לא קיבלתם את האישור באימייל? ייתכן שההזמנה לא נקלטה כראוי - שירות הלקוחות שלנו יישמח לסייע בטלפון 1-700-700-470 בין השעות 9:00-17:00 בימים א׳ עד ה׳ או באימייל service@h-o.co.il.

הפריט שהזמנתי אזל מהמלאי. מה ניתן לעשות?
כל פריט המופיע באתר האינטרנט של קרטרס ישראל זמין עבורכם להזמנה. יחד עם זאת, שימו לב כי בתקופות עומס בהזמנות יתכן שפריט אזל מן המלאי בסמוך להזמנתכם, בטרם התעדכן האתר. במקרה כזה נציג שירות הלקוחות שלנו ייצור אתכם קשר בהקדם האפשרי, ולא תחויבו על רכישת המוצר. 

האם עלי לפתוח חשבון משתמש באתר כדי להזמין?
באתר קרטרס ניתן לבצע רכישה ללא פתיחת חשבון, אך אנו ממליצים על הרשמה בעת התשלום בקופה, שתאפשר לכם התחברות מהירה לאתר בביקורכם הבא. לאחר ההרשמה, בעמוד  ״החשבון שלי", תוכלו לעקוב בקלות אחר מצב הזמנתכם, לצפות בהזמנות קודמות, לעדכן את פרטיכם האישיים, לצפות בסל הקניות האישי, וברשימת המועדפים. חברי מועדון? אתם נהנים גם באתר!  חברי המועדון שלנו מזוהים על ידי המערכת, וזכאים ליהנות מכל ההטבות המגיעות להם - אלה יחושבו עבורכם ויעודכנו בחשבונכם. לכניסה לדף החשבון שלי לחצו כאן.

כיצד לשנות סיסמא באתר?
תוכלו לעדכן את כל פרטיכם האישיים וגם את סיסמתכם בדף החשבון האישי. לכניסה לדף החשבון שלי לחצו כאן.

שכחתי את הסיסמא שלי. מה עלי לעשות?
אל דאגה!  היכנסו אל דף החשבון האישי (לחץ כאן), ולחצו על ׳שכחתי סיסמה׳.  הזינו את כתובת האימייל  איתה נרשמתם לאתר, והסיסמא תישלח אליכם לתיבת האימייל.

איך ניתן לשלם באתר?
באתר קרטרס ישראל תוכלו לשלם בכל כרטיסי האשראי, וכן באמצעות PayPal. לא נוכל לכבד באתר כרטיסי מתנה וזיכויים.

מהי מדיניות התשלומים באתר?
בשלב זה ניתן לשלם בתשלום אחד בלבד בכרטיס האשראי.

מדוע עלי למסור את שלוש הספרות הרשומות בגב הכרטיס?
לפי דרישת חברות האשראי, שלוש הספרות בגב הכרטיס נדרשות על מנת לבצע אימות זהות לבעלי הכרטיס האשראי. ספרות אלה ידועות רק לבעלי הכרטיס.

מהן אפשרויות המשלוחים באתר?
לנוחותכם, בקנייה באתר תוכלו לבחור מבין שלוש אפשרויות למשלוח:
● משלוח מהיר עד הבית תוך 3 ימי עבודה באמצעות חברת השילוח תפוז.
● איסוף עצמי תוך 5 ימי עבודה מאחד מסניפי הרשת המופיעים במפת הסניפים.
● איסוף עצמי תוך 5 ימי עסקים ממטה החברה בחוצות שפיים.

למידע נוסף על המשלוחים שלנו לחצו כאן.

 מהי עלות המשלוח או איסוף ?
ברכישה מעל 250 ₪ תיהנו ממשלוח ואיסוף מסניפים חינם, וברכישה מתחת ל250 ₪ עלות המשלוח ואיסוף מסניפים הינה 24 ₪ 

קיבלתי מוצר פגום, מה עלי לעשות?
במידה וקיבלתם מוצר פגום, או מוצר במידה השונה מזו שהזמנתם, ניתן ליצור עמנו קשר בטלפון 1-700-700-470 בין השעות 9:00-17:00 בימים א׳ עד ה׳ או באימייל service@h-o.co.il. לחלופין תוכלו גם  לגשת לסניף הקרוב אליכם  ושם ישמחו לסייע. 

ברצוני להחליף את ההזמנה בפריט אחר, מה עלי לעשות?
גשו לסניף הקרוב אליכם עם הפריט וחשבונית הקנייה, והחליפו את הפריט המבוקש. לנוחותכם, תוכלו לבחור את הסניף המועדף עליכם מתוך מפת הסניפים שלנו.

האם ניתן לשלוח מתנה ללא חשבונית?
כן. במידה ובחרתם לשלוח מתנה - כלומר כתובת השולח וכתובת מקבל המשלוח אינן זהות - אנחנו נשלח את המתנה ללא חשבונית, אלא עם פתק החלפה בלבד, והחשבונית תישלח אליכם ישירות לאימייל.

האם ניתן להזמין חבילה ליולדת באתר?
בוודאי. באתר שלנו תגלו מגוון רחב של חבילות מתנה ליולדת ובהן פריטים שונים שכל יולדת טרייה זקוקה  להם. לחצו כאן למעבר לעמוד מארזי לידה ומתנות לתינוק וליולדת.

ברצוני לבטל את ההזמנה ולהחזיר את הפריטים. מה עלי לעשות?
החזירו את הפריטים לכל אחד מסניפי הרשת המועדף עליכם, תוך 14 ימי עסקים מאז הקנייה,  ובהתאם להנחיות המפורטות בדף ההחזרות. 

כיצד ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות?
שירות הלקוחות שלנו יישמח לסייע באימייל service@h-o.co.il וגם בטלפון 1-700-700-470  בימים א׳ עד ה׳, בין השעות 9:00 ועד 17:00, וגם בפייסבוק.

אני חבר מועדון H&O האם המערכת תזהה אותי?
בהחלט! לאחר הכנסת מספר התעודות זהות שלך, האתר יזהה אותך כחבר מועדון, ויעניק להם גם כאן את כל ההטבות המשמחות המגיעות להם!

האם ניתן יהיה להירשם למועדון באתר?
כן. באתר ניתן יהיה להירשם למועדון הלקוחות של החברה - ניתן לעשות זאת בלחיצה על הלינק.

איך ניתן לדעת שהמידות האמריקאיות מתאימות?
לנוחותכם, באתר טבלאות להמרת מידות לבגדי תינוקות וילדים. הטבלאות נבנו בהתאם לגובה ומשקל ילדיכם, כך שתוכלו להתאים עבורם את בגדיהם במהירות, ובקלות. לחצו כאן לצפייה בטבלת המידות לבגדי ילדים של קרטרס.

האם הבגדים הנמכרים באתר בטוחים?
חברת קרטרס מייצרת בגדי ילדים כבר למעלה מ-150 שנים. כל הבגדים עומדים בתקן האמריקאי המחמיר ביותר לבגדי תינוקות.

איך מזינים קוד הנחה / קופון?
במידה ויש ברשותכם קוד הנחה, תוכלו להזין אותו בעמוד סל הקניות, לפני שתועברו לתשלום בקופה.

לקוחות רשומים לאתר

לקוחות חדשים

פעם ראשונה באתר? כדאי לכם להירשם
כלקוחות רשומים תוכלו להזמין מוצרים בזריזות ובקלות, לשמור מוצרים שאהבתם, לעקוב אחר ההזמנות שלכם ועוד פינוקים שרק לקוחות רשומים מקבלים. על מנת להינות מההטבות היחודיות לחברי מועדון יש להצטרף לחבר מועדון בסל או להזדהות כמועדון בתהליך ההרשמה

צור חשבון