זמני אספקה למשלוחים כ-7 ימי עסקים

שאלות ותשובות

באתר קרטרס ישראל, קניית בגדי תינוקות ובגדי ילדים אונליין היא מהירה ובטוחה. ביצוע ההזמנה דורש מספר צעדים פשוטים: הוסיפו לסל את הפריט או הפריטים בהם אתם מעוניינים, לאחר שבחרתם את הצבע או הדוגמא המוצעים לפריט, ובחרו את המידה המתאימה לכם. זקוקים לעזרה בבחירת המידה הנכונה? לחצו כאן לקבלת טבלת המרת מידות לבגדי תינוקות, בגדי ילדים, ונעלי ילדים. אם סיימתם לבחור את הפריטים האהובים עליכם, לחצו על סל הקניות בכדי להגיע אל התשלום בקופה. מלאו את כל הפרטים הנדרשים בטופס, ובסיום התהליך יישלח אליכם אימייל ובו מספר ההזמנה, ופירוט הפריטים שהזמנתם. לא קיבלתם את האישור באימייל? ייתכן שההזמנה לא נקלטה כראוי - שירות הלקוחות שלנו יישמח לסייע באימייל service@cartersoshkosh.co.il.

הפריט שהזמנתי אזל מהמלאי. מה ניתן לעשות?
כל פריט המופיע באתר האינטרנט של קרטרס ישראל זמין עבורכם להזמנה. יחד עם זאת, שימו לב כי בתקופות עומס בהזמנות יתכן שפריט אזל מן המלאי בסמוך להזמנתכם, בטרם התעדכן האתר. במקרה כזה נציג שירות הלקוחות שלנו ייצור אתכם קשר בהקדם האפשרי, ולא תחויבו על רכישת המוצר. 

האם עלי לפתוח חשבון משתמש באתר כדי להזמין?
באתר קרטרס ניתן לבצע רכישה ללא פתיחת חשבון, אך אנו ממליצים על הרשמה בעת התשלום בקופה, שתאפשר לכם התחברות מהירה לאתר בביקורכם הבא. לאחר ההרשמה, בעמוד  ״החשבון שלי", תוכלו לעקוב בקלות אחר מצב הזמנתכם, לצפות בהזמנות קודמות, לעדכן את פרטיכם האישיים, לצפות בסל הקניות האישי, וברשימת המועדפים. חברי מועדון? אתם נהנים גם באתר!  חברי המועדון שלנו מזוהים על ידי המערכת, וזכאים ליהנות מכל ההטבות המגיעות להם - אלה יחושבו עבורכם ויעודכנו בחשבונכם. לכניסה לדף החשבון שלי לחצו כאן.

כיצד לשנות סיסמא באתר?
תוכלו לעדכן את כל פרטיכם האישיים וגם את סיסמתכם בדף החשבון האישי. לכניסה לדף החשבון שלי לחצו כאן.

שכחתי את הסיסמא שלי. מה עלי לעשות?
אל דאגה!  היכנסו אל דף החשבון האישי (לחץ כאן), ולחצו על ׳שכחתי סיסמה׳.  הזינו את כתובת האימייל  איתה נרשמתם לאתר, והסיסמא תישלח אליכם לתיבת האימייל.

איך משנים פרטי חיוב והכתובת במשלוח באתר?

אתם יכולים לשנות את פרטי החיוב או כתובת המשלוח שלכם באזור האישי באתר. למעבר לאזור האישי לחצו כאן. באזור האישי תוכלו לשמור יותר מכתובת משלוח אחת, כך יהיה לכם נוח יותר להזמין ולבחור בין כתובות קיימות (כתובת הבית שלכם, כתובת המשרד ועוד).

איך ניתן לשלם באתר?
באתר קרטרס ישראל תוכלו לשלם בכל כרטיסי האשראי, וכן באמצעות PayPal. לא נוכל לכבד באתר כרטיסי מתנה וזיכויים.

האם ניתן לקנות באתר באמצעות זיכויים או שוברי מתנה?

לא ניתן לקנות באתר באמצעות תלושי שי, תווי קנייה, כרטיסי מתנה טעונים ותעודות זיכוי. ניתן לממש אותם רק בחנויות הרשת. שימו לב שבאתר אמנם ניתן לרכוש גיפט קארד של קרטר'ס, אך הוא ניתן למימוש רק בחנויות הרשת.

מהי מדיניות התשלומים באתר?
בשלב זה ניתן לשלם בתשלום אחד בלבד בכרטיס האשראי.

מדוע עלי למסור את שלוש הספרות הרשומות בגב הכרטיס?
לפי דרישת חברות האשראי, שלוש הספרות בגב הכרטיס נדרשות על מנת לבצע אימות זהות לבעלי הכרטיס האשראי. ספרות אלה ידועות רק לבעלי הכרטיס.

האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנחנו משתמשים בתקן PCI ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש

מהן אפשרויות המשלוחים באתר?

לנוחותכם, בקנייה באתר תוכלו לבחור מבין שתי אפשרויות למשלוח:
● למעקב אחרי הזמנה לחץ כאן-  משלוח מהיר עד הבית תוך 7 ימי עבודה באמצעות חברת השילוח תפוז.
● איסוף עצמי תוך 7 ימי עסקים ממטה החברה אייץ אנד או בחוצות שפיים.

למידע נוסף על המשלוחים שלנו לחצו כאן.

כיצד מתבצע השילוח עד הבית?

במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך

האם אפשר לשנות כתובת למשלוח?

 מידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור עם שירות הלקוחות בזמני הפעילות באמצעות המייל service@cartersoshkosh.co.il

איך בודקים סטטוס משלוח? 

למעקב אחרי המשלוח, לחצו על הקישור הבא

לאחר מכן יש להזין את מספר ההזמנה.

קיבלתי מוצר פגום, מה עלי לעשות?

במידה וקיבלתם מוצר פגום, או מוצר במידה השונה מזו שהזמנתם, ניתן ליצור עמנו קשר באימייל service@cartersoshkosh.co.il. לחלופין תוכלו גם  לגשת לסניף הקרוב אליכם  ושם ישמחו לסייע. 

ברצוני להחליף את ההזמנה בפריט אחר, מה עלי לעשות?
גשו לסניף הקרוב אליכם עם הפריט וחשבונית הקנייה, והחליפו את הפריט המבוקש. לנוחותכם, תוכלו לבחור את הסניף המועדף עליכם מתוך מפת הסניפים שלנו.

האם ניתן לשלוח מתנה ללא חשבונית?

כן. במידה ובחרתם לשלוח מתנה - כלומר כתובת השולח וכתובת מקבל המשלוח אינן זהות - אנחנו נשלח את המתנה ללא חשבונית, אלא עם פתק החלפה בלבד, והחשבונית תישלח אליכם ישירות לאימייל.

האם ניתן להחליף את הפריטים במארז לידה?
לא ניתן להחליף את הפריטים כבודדים במארז , אלא ניתן להחליף או להזדכות עבור המארז בשלמותו, בחנויות הרשת.

האם ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר קבלת אישור ביצוע?

לא ניתן לבצע שינויים לאחר קבלת מספר הזמנה, אלא לבטלה ולערוך אותה מחדש. ניתן לבטל את ההזמנה תוך 24 שעות ובמידה ועוד לא בוצעה

ברצוני לבטל את ההזמנה ולהחזיר את הפריטים. מה עלי לעשות?
החזירו את הפריטים לכל אחד מסניפי הרשת המועדף עליכם, תוך 14 ימי עסקים מאז הקנייה,  ובהתאם להנחיות המפורטות בדף ההחזרות. 

ביצעתי הזמנה אך בסופה לא קבלתי מספר אישור הזמנה ולא קבלתי מייל - האם אחויב ?

.באם נתקלתם במצב בו הכנסתם פרטי אשראי ולחצתם על ביצוע ההזמנה ובסופו לא קבלתם מסך עם מספר אישור יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות. לתשומת לבכם אין חיוב במעמד ההזמנה באתר אלא רק שהמוצר נארז ויוצא למשלוח. על כן גם במצב כזה לא תחויבו 

בנקים מסוימים עשויים להציג הן את האישור המוקדם והן את החיוב בפועל שלאחריו. סכום זה ישוחרר אוטומטית

כיצד ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות?
שירות הלקוחות שלנו יישמח לסייע באימייל service@cartersoshkosh.co.il  וגם בפייסבוק.

אני חבר מועדון H&O האם המערכת תזהה אותי?
בהחלט! לאחר הכנסת מספר התעודות זהות שלך, האתר יזהה אותך כחבר מועדון, ויעניק להם גם כאן את כל ההטבות המשמחות המגיעות להם!

האם ניתן יהיה להירשם למועדון באתר?
כן. באתר ניתן יהיה להירשם למועדון הלקוחות של החברה ללא עלות ברכישה ראשונית- ניתן לעשות זאת בלחיצה על הלינק.

איך ניתן לדעת שהמידות האמריקאיות מתאימות?
לנוחותכם, באתר טבלאות להמרת מידות לבגדי תינוקות וילדים. הטבלאות נבנו בהתאם לגובה ומשקל ילדיכם, כך שתוכלו להתאים עבורם את בגדיהם במהירות, ובקלות. לחצו כאן לצפייה בטבלת המידות לבגדי ילדים של קרטרס.

האם הבגדים הנמכרים באתר בטוחים?
חברת קרטרס מייצרת בגדי ילדים כבר למעלה מ-150 שנים. כל הבגדים עומדים בתקן האמריקאי המחמיר ביותר לבגדי תינוקות.

איך מזינים קוד הנחה / קופון?
במידה ויש ברשותכם קוד הנחה, תוכלו להזין אותו בעמוד סל הקניות, לפני שתועברו לתשלום בקופה.

לקוחות רשומים לאתר

לקוחות חדשים

פעם ראשונה באתר? כדאי לכם להירשם

כלקוחות רשומים תוכלו להזמין מוצרים בזריזות ובקלות, לשמור מוצרים שאהבתם, לעקוב אחר ההזמנות שלכם ועוד . על מנת להינות מההטבות היחודיות לחברי מועדון יש להצטרף לחבר מועדון בסל או להזדהות כמועדון בתהליך ההרשמה

ההצטרפות למועדון מתבצעת בתהליך הקניה 

צור חשבון