שאלות ותשובות

שירות הלקוחות ישמח לעמוד לשירותך בכל נושא במהלך שעות הפעילות באמצעות הצ'ט שלנו באתר

 משלוחים- עקב המצב הבטחוני ייתכנו עיכובים זמני האספקה. חברת המשלוחים שלנו עובדת כרגיל ומבצעת אספקות לכל חלקי הארץ למעט יישובים שנסגרו ואין גישה. לקוחות אלה יקבלו עדכון  ישירות בסמס לתיאום מועד מסירה. לבירורים נוספים ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות

כיצד לקנות באתר H&O?

כיצד לקנות באתר קרטר'ס?

באתר קרטרס ישראל, קניית בגדי תינוקות ובגדי ילדים אונליין היא מהירה ובטוחה. ביצוע ההזמנה דורש מספר צעדים פשוטים: הוסיפו לסל את הפריט או הפריטים בהם אתם מעוניינים, לאחר שבחרתם את הדגם ובחרו את המידה המתאימה לכם.לחצו על סל הקניות בכדי להגיע אל התשלום בקופה. במידה ויש לכם קופון הנחה יש להזין אותו בשדה המיועד לפני ביצוע התשלום. תשלום בשוברי מתנה ותוי שי יבוצעו בשלב האחרון לתשלום. אם יש לך חשבון באתר ונכנסתם אליו בעבר, המערכת תזהה אותך באמצעות פופאפ התחברות ע"י אימות טלפון וקוד בסמס. אם אין לך חשבון, אפשר תמיד לפתוח אחד או להמשיך את ההזמנה במצב אורח. מלאו את כל הפרטים הנדרשים בעמוד פרטי המשלוח ולאחר מכן בעמוד תשלום ובסיום התהליך יישלח אליכם אימייל ובו מספר ההזמנה, ופירוט הפריטים שהזמנתם.  לא קיבלתם את האישור באימייל? ייתכן שההזמנה לא נקלטה כראוי או שהזנתם אימייל שגוי- שירות הלקוחות שלנו יישמח לעזור לכם באמצעות הצ'ט .

האם חובה לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

באתר קרטר'ס תוכלו לרכוש פריטים באתר כאורח ללא פתיחת חשבון, אך אנו ממליצים להרשם כדי להפוך את תהליך הקניה שלכם למהנה, קל ונוח יותר.  לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה. ההרשמה תתבצע ע"י הזדהות בטלפון ואימייל בפופאפ שיפתח בכפתור התחברות בראש עמוד הבית או בעת לחיצה על המשך תשלום בקופה. לאחר ההרשמה, כמשתמשים רשומים תוכלו לצפות בהיסטוריית הזמנות , לעדכן את פרטיכם האישיים ולהתעדכן במבצעים הכי שווים . בהצטרפות למועדון דרך האתר זה תוכלו ליהנות  מכל ההטבות הייחודיות באתרי קרטר'ס ואייץ' אנד או –שימו לב מועדון אתרי סחר אינו תקף בסניפים.

חברי המועדון קיימים ? הזדהות במערכת באמצעות טלפון ואימייל וזכאים ליהנות מכל ההטבות המגיעות להם - אלה יחושבו עבורכם ויעודכנו בחשבונכם. 

הפריט שהזמנתי אזל מהמלאי. מה ניתן לעשות?

כל פריט המופיע באתר האינטרנט של קרטרס ישראל זמין עבורכם להזמנה. יחד עם זאת, שימו לב כי בתקופות עומס בהזמנות יתכן שפריט אזל מן המלאי בסמוך להזמנתכם, בטרם התעדכן האתר. במקרה כזה נשלח ללא הפריט וולא תחויבו על רכישת המוצר.  אם  יהיה מדובר בהזמנה במספר חוסרים או ביטול הזמנה עקב החוסרים נציג שירות הלקוחות שלנו ייצור אתכם קשר האפשרי להציע חלופה. בכל מקרה של שליחת ההזמנה ללא הפריט החסר לא תחויבו על רכישת המוצר והחיוב יהיה בהתאם גם ללא משלוח.

איך אפשר לדעת איזו מידה כדאי להזמין?

לנוחיותכם נמצאת טבלת המידות שלנו  בתיאור של כל פריט. בטבלה יש את הפרטים לגבי המידות של כל פריט, וככה אפשר להזמין בדיוק מה שמתאים לנוחותכם. הטבלאות נבנו בהתאם לגובה ומשקל ילדיכם, כך שתוכלו להתאים עבורם את בגדיהם במהירות, ובקלות. לחצו כאן לצפייה בטבלת המידות לבגדי ילדים של קרטרס.

האם הבגדים הנמכרים באתר בטוחים?

חברת קרטרס מייצרת בגדי ילדים כבר למעלה מ-150 שנים. כל הבגדים עומדים בתקן האמריקאי המחמיר ביותר לבגדי תינוקות.

ביצעתי הזמנה אך בסופה לא קיבלתי מספר אישור הזמנה ולא קיבלתי מייל. מה עליי לעשות? האם אחויב?

במיד'ה והזמנתכם התקבלה, בסיום ההזמנה תועבר למסך אישור ההזמנה בו יופיע מספר ההזמנה שלך. בנוסף תישלח הודעת אי-מייל עם פרטי הזמנתך לכתובת שמסרת במעמד ההזמנה. באם נתקלתם במצב בו הכנסתם פרטי אשראי ולחצתם על ביצוע ההזמנה ובסופו לא קבלתם מסך עם מספר אישור או אימייל סיכום הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בצ'אט. לתשומת לבכם אין חיוב במעמד ההזמנה באתר אלא רק כשהמוצר נארז ויוצא למשלוח. על כן גם במצב כזה לא תחויבו בפועל אלא רק תפיסת מסגרת בכרטיס שתשחרר אוטומטית.  בנקים מסוימים עשויים להציג הן את האישור המוקדם והן את החיוב בפועל שלאחריו. סכום זה ישוחרר אוטומטית

איך אפשר לשלם באתר?

איך אפשר לשלם באתר?

באתר קרטר'ס  תוכלו לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי שהונפקו בארץ. בנוסף, ניתן לשלם בכרטיסי מתנה של הרשת ,כרטיסים נטענים של הרשת ,כרטיסים נטענים נבחרים לרבות BUYME,מועדוני לקוחות כגון מפעל הפיס, ביחד בשבילך ועוד . ושוברי קניה המתאימים לאתר. פרטים נוספים לחצו כאן

לא ניתן לשלם  בזיכויים באתר. 

האם ניתן לחלק לתשלומים באתר?

האם ניתן לחלק לתשלומים באתר?

ברכישה עד 249 ₪ - תשלום אחד ללא ריבית

ברכישה מ- 250 ₪ ועד 449 ₪ - עד 3 תשלומים ללא ריבית

ברכישה מ- 450 ₪ ועד 699 ₪ - עד4  תשלומים ללא ריבית

ברכישה מעל 700 ₪ - עד 6 תשלומים ללא ריבית

 

מדוע עלי למסור את שלוש הספרות הרשומות בגב הכרטיס?

מדוע עלי למסור את שלוש הספרות הרשומות בגב הכרטיס?

לפי דרישת חברות האשראי, שלוש הספרות בגב הכרטיס נדרשות על מנת לבצע אימות זהות לבעלי הכרטיס האשראי. ספרות אלה ידועות רק לבעלי הכרטיס.

האם האתר מאובטח?

האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנחנו משתמשים בתקן PCI ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש

מהן אפשרויות המשלוחים באתר?

מהן אפשרויות המשלוחים באתר?

לנוחותכם, בקנייה באתר תוכלו לבחור מבין שתי אפשרויות למשלוח:

    • . משלוח מהיר עד הבית תוך 5 ימי עבודה באמצעות חברת השילוח תפוז. ניתן לבצע הזמנה באתר לכל חלקי הארץ. עלות המשלוח היא 24 ש"ח, ובקנייה מעל 199 ש"ח - חינם!
    • איסוף עצמי חינם תוך 7 ימי עסקים - סניף קרט'רס מתחם שוסטר, רמת אביב- תל אביב

למידע נוסף ולפרטים מלאים בנושא אספקה ומשלוחים לחצו כאן.

כיצד מתבצע השילוח עד הבית?

כיצד מתבצע השילוח עד הבית?

כאשר ההזמנה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליכם הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה. ההזמנה תסופק לכתובת שנמסרה במועד ההזמנה באמצעות תיאום עם שליח בין השעות 8:00 ל-20:00 בימי העסקים, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לכם נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלו. במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך

** יום עסקים -  ימי חול ( ראשון עד חמישי) , לא כולל את יום ההזמנה , ימי שישי , ימי שבת , ערבי חג , שבתון , חול המועד וימי זיכרון.

האם ניתן לשנות כתובת למשלוח?

האם ניתן לשנות כתובת למשלוח?

אם טרם קיבלת עדכון מחברת המשלוחים שהחבילה בדרך, אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות בצ'ט באתר בימים א'-ה' בין השעות 08:00-19:00 ולשנות את הכתובת באמצעותם. אם כבר קיבלת עדכון מחברת המשלוחים שהחבילה בדרך, אפשר לעדכן אותם ישירות דרך הקישור ב-SMS שקיבלת מהם.

איך בודקים סטטוס משלוח?

איך בודקים סטטוס משלוח?

ברגע שהמשלוח יגיע לחברת המשלוחים, תתקבל הודעה לנייד שהוזן בהזמנה עם לינק למעקב אחר המשלוח . בנוסף נ יתן לעקוב אחרי המשלוח, בלחיצה על הקישור הבא . לאחר מכן יש להזין את מספר ההזמנה.

קיבלתי מוצר פגום, מה עלי לעשות?

קיבלתי מוצר פגום, מה עלי לעשות?

אנחנו מבצעים בדיקה ומוודאים שהפריטים שנשלחים אליכם ארוזים ותקינים. אך במידה וקיבלתם מוצר פגום, או מוצר במידה השונה מזו שהזמנתם, אפשר להגיע עם המוצר לכל אחת מהחנויות שלנו עם המוצר הפגום ועם קבלה ושם ישמחו לסייע. לחלופין ניתן ליצור עמנו קשר בצ'אט באתר

ברצוני להחליף את ההזמנה בפריט אחר, מה עלי לעשות?

ברצוני להחליף את ההזמנה בפריט אחר, מה עלי לעשות?

גשו לסניף הקרוב אליכם עם הפריט וחשבונית הקנייה, והחליפו את הפריט המבוקש תוך 14 יום ממועד הרכישה בהצגת חשבונית הרכישה ובלבד שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש. החלפות יעשו בהתאם למחיר כפי שהוא מופיע בחשבונית הרכישה. 

לנוחותכם, תוכלו לבחור את הסניף המועדף עליכם מתוך מפת הסניפים שלנו.

האם ניתן לשלוח מתנה ללא חשבונית?

האם ניתן לשלוח מתנה ללא חשבונית?

כן. במידה ובחרתם לשלוח מתנה - כלומר בחרתם להוסיף אריזת מתנה וברכה מהודרת( בתוספת תשלום- 20 ₪) או רכשתם חבילת לידה מהמגוון (אריזת מתנה חינם)- אנחנו נשלח את המתנה ללא חשבונית, אלא עם פתק החלפה בלבד, והחשבונית תישלח אליכם ישירות לנייד.   שימו לב שאם המתנה לא עוברת דרככם, צריך לבחור את הכתובת של מי שמקבל את המתנה, ביחד עם פרטים ליצירת קשר במקרה הצורך

האם ניתן להחליף את הפריטים במארז לידה?

לא ניתן להחליף את הפריטים כבודדים במארז , אלא ניתן להחליף או להזדכות עבור המארז בשלמותו, בחנויות הרשת.

האם ניתן לבצע שינויי בהזמנה לאחר קבלת אישור ביצוע?

האם ניתן לבצע שינויי בהזמנה לאחר קבלת אישור ביצוע?

ההזמנות באתר עוברות לטיפול מיד בסיום ההזמנה ולכן כבר אי אפשר לשנות אותן בשלב הזה לא ניתן לבצע שינויים לאחר קבלת מספר הזמנה, אלא לבטלה ולהזמין מחדש. ניתן לבטל את ההזמנה תוך 24 שעות ובמידה ועוד לא בוצעה דרך שירות הלקוחות בצ'אט.

ברצוני לבטל את ההזמנה ולהחזיר את הפריטים. מה עלי לעשות?

 

ניתן להחזיר או להחליף פריטים שרכשתם באתר קרטרס בכל אחת מחנויות הרשת תמורת החזר כספי, זיכוי או החלפה, בתוך 14 ימים מהיום בו קיבלתם את המוצרים, ובצירוף חשבונית קנייה מקורית (כולל חשבונית דיגיטלית), או פתק החלפה.  

בכדי לבטל עסקה שכבר בוצעה באתר יש לפנות לשירות הלקוחות בבקשה לביטול דרך הצ'אט באתר . אם הבקשה מתבצעת  לאחר 24 שעות מביצוע ההזמנה, סביר להניח שהיא עברה לחברת המשלוחים. אנו נעשה את מירב המאמצים לעצור אותה לפני שתגיע אליכם. אם בכל זאת שליח יצור קשר לתיאום מסירה עליכם לסרב לקבל את ההזמנה ולהסביר לשליח שביקשתם לבטל את ההזמנה.  החבילה תחזור אלינו ושירות הלקוחות יאשר לזכות אותכם  תוך 14 ימי עסקים לאמצעי תשלום בו שלמתם באתר . 

האם ניתן לקנות באתר באמצעות זיכויים או שוברי מתנה?

ניתן להחזיר מוצרים שנרכשו באתר ולקבל עבורם זיכוי כספי תוך 14 יום ממועד הרכישה בסניפים בהצגת חשבונית הרכישה ובלבד שהמוצר תקין, נושא תווית מקורית ולא נעשה בו כל שימוש. הזיכוי הכספי יעשה בהתאם למחיר כפי שהוא מופיע בחשבונית רכישה. הזיכוי הכספי יתקבל באמצעי התשלום שעמו בוצעה ההזמנה

שילמתם בשובר קניה? ( ביימי, מנוי פיס, מועדוני הלקוחות דולצ'ה ויטה, נופשונית ועוד)

החזירו את הפריטים שרכשתם לחנות ותוכלו לקבל שובר זיכוי לרשת. לא ניתן לבצע החזרה לשוברי קניה ולכן חשוב לדעת שאם תבחרו לבטל הזמנה ששולמה בתו תוכלו לקבל זיכוי לקניה בחנויות הרשת בלבד

האם ניתן לשלם באתר בכרטיסי מתנה / GIFT CARD ?

ניתן לשלם בכרטיסי מתנה/ GIFT CARDS בהתאם לכרטיסים הניתנים למימוש באתר – לרשימת הכרטיסים והסבר על אופן המימוש . ניתן לשלם ביותר מכרטיס אחד בקנייה אחת. 

איך משלמים בכרטיסי מתנה /GIFT CARD ?

למימוש כרטיס מתנה/ GIFT CARD יש לעבור לעגלת הקניות וללחוץ על "המשך לתשלום מאובטח" למלא את הפרטים הנדרשים, לבחור שיטת משלוח ולעבור לעמוד הבא ע"י לחיצה על " המשך לתשלום מאובטח ". בשלב זה יש ללחוץ על אפשרות תשלום בכרטיסי מתנה/GIFT CARDS . יפתח עמוד עם כל אפשריות הכרטיסים שניתנים למימוש באתר, יש ללחוץ על האופציה הרצויה, להזין את מספר הכרטיס ואת המספר הסידורי, ללחוץ על כפתור בדיקת יתרה, כאשר יתרת הכרטיס תופיע על המסך, יש להזין את הסכום אותו תרצו לממש וללחוץ על כפתור מימוש תשלום. במידה ונותרה יתרה לתשלום ניתן לשלם בכרטיס מתנה/ GIFT CARD נוסף או לבחור באופציית תשלום בכרטיס אשראי ולהשלים את התשלום  .

מה נוהל ההחזרה של פריטים ששלמו בכרטיס מתנה/GIFT CARD ?

ניתן להחזיר או להחליף פריטים שרכשתם באתר Carter's או H&O בכל אחת מחנויות הרשת ולקבל שובר זיכוי לחנויות רשת Carter's בלבד (* תוקף הזיכוי 24 חודשים ).את ההחזרה יש לבצע תוך 14 ימים מהיום בו קיבלתם את המוצרים, ובצירוף חשבונית קנייה מקורית (כולל חשבונית דיגיטלית), או פתק החלפה.

מה נוהל זיכוי בגין חוסר אספקה בהזמנה ששולמה בכרטיס מתנה/ GIFT CARD? 

ניתן להחזיר או להחליף פריטים שרכשתם באתר Carter's או H&O בכל אחת מחנויות הרשת ולקבל שובר זיכוי לחנויות רשת Carter's בלבד (* תוקף הזיכוי 24 חודשים ).את ההחזרה יש לבצע תוך 14 ימים מהיום בו קיבלתם את המוצרים, ובצירוף חשבונית קנייה מקורית (כולל חשבונית דיגיטלית), או פתק החלפה.

כיצד ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות?

כיצד ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות?

שירות הלקוחות שלנו יישמח לסייע בצ'אט באתר . שעות פעילות הצ'אט באתר שלנו הם בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 עד 19:00, וביום שישי בין השעות 08:00-14:00. בנוסף, ניתן להשאיר לנו פניה במסנג'ר באמצעות לחיצה על הכפתור מטה.

האם ניתן יהיה להירשם למועדון באתר?

האם ניתן יהיה להירשם למועדון באתר?

בעת רכישה  באתר  באפשרותכם  להצטרף למועדון  ייחודי  ללקוחות האתר.  המועדון  היינו  מועדון משותף לאתר קרטרס ואתר  H&O   . בהצטרפות למועדון ייחודי זה תוכלו ליהנות  מכל ההטבות הייחודיות  באתרים . שימו לב – מועדון  זה הינו  מועדון  יחודי לאתרי האינטרנט  קרטרס ו H&O בלבד ואינו תקף בסניפים. במידה ואתם מעוניינים  להצטרף למועדון  לאתר וגם לחנויות שלנו ניתן לעשות זאת בכל אחת מחנויות הרשת.

אני חבר מועדון H&O האם המערכת תזהה אותי?

בהחלט! בלחיצה על פופאפ התחברות באתר או בפופאב בלחיצה על כפתור " הצטרפות" בסל הקניות- זיהוי המועדון יתבצע באמצעות הטלפון שלך שמעודכן במערכת. האתר יזהה אותך כחבר מועדון, ויעניק להם גם כאן את כל ההטבות המשמחות המגיעות להם! במידה והפרטים אינם תואמים אנא צור קשר לשירות הלקוחות בצ'ט

איך מזינים קוד קופון/ הנחה?

איך מזינים קוד קופון/ הנחה?

 .במידה ויש ברשותכם קוד הנחה, תוכלו להזין אותו בעמוד סל הקניות תחת "הזן קופון", לפני שתועברו לתשלום בקופה. אחרי שמזינים את הקוד בשדה, ואם הקוד תקין, ההנחה מתעדכנת אוטומטית.

אין כפל קופונים - אפשר לממש רק קופון אחד במהלך הזמנה.

 

var widgetOptions = { apiKey: "035e97be-b3e9-42af-9165-eaa6bd1c579e", snippetId: "d506da47c74cb1921957" }; (function (n) { var u = function () { GlassixWidgetClient && typeof GlassixWidgetClient == "function" ? (window.widgetClient = new GlassixWidgetClient(n), widgetClient.attach(), window.glassixWidgetScriptLoaded && window.glassixWidgetScriptLoaded()) : f() }, f = function () { r.onload = u; r.src = "https://cdn.glassix.net/clients/widget.1.2.min.js"; i.parentNode.removeChild(t); i.parentNode.insertBefore(r, i) }, i = document.getElementsByTagName("script")[0], t = document.createElement("script"), r; (t.async = !0, t.type = "text/javascript", t.crossorigin = "anonymous", t.id = "glassix-widget-script", r = t.cloneNode(), t.onload = u, t.src = "https://cdn.glassix.com/clients/widget.1.2.min.js", !document.getElementById(t.id) && document.body) && (i.parentNode.insertBefore(t, i), t.onerror = f) })(widgetOptions) window.interdeal = { "sitekey": "13e8058b9fdc91c7d185f3ed998b3226", "Position": "Left", "Menulang": "HE", "domains" : { "js": "https://js.nagich.co.il/", "acc": "https://access.nagich.co.il/" }, "btnStyle": { "vPosition": [ "80%", null ], "scale": [ "0.6", "0.6" ], "icon": { "type": 11, "shape": "circle", "outline": true } } }; (function(doc, head, body){ var coreCall = doc.createElement('script'); coreCall.src = interdeal.domains.js + 'core/4.5.7/accessibility.js'; coreCall.defer = true; coreCall.integrity = 'sha512-gpqKsoeiydxhKkTxKWIuaBa2ecvqnbbrt714imvpTPiFl1hGlfoU2MlGypZqZZR8ddeQE1sJeXfMZ9XECRTo3Q=='; coreCall.crossOrigin = 'anonymous'; coreCall.setAttribute('data-cfasync', true ); body? body.appendChild(coreCall) : head.appendChild(coreCall); })(document, document.head, document.body); (function(doc, head, body){ var s = doc.createElement("script"); s.src = "https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/3.6.3/jquery.min.js"; s.defer = true; body? body.appendChild(s) : head.appendChild(s); })(document, document.head, document.body); (function(doc, head, body){ var s = doc.createElement("script"); s.src = "https://cloudfront.barilliance.com/cartersoshkosh.co.il/cbar.js.php"; s.defer = true; body? body.appendChild(s) : head.appendChild(s); })(document, document.head, document.body);